Tuesday, July 12, 2016

Tersilap pula (hari )

Hari pertama persekolahan pada 11/7/206 setelah bercuti selama 10 hari, tersilap pula melihat kalendar.  Rasa-rasanya dah betul. Bangun awal pagi lagi, menghantar wassap kelewatan ke sekolah kerana ada temu janji dengan doktor. seawal 5.40 pagi ku hantar wassap kepada guru besar dan pentadbir. Rupa-rupanya aku tersalah hari, bukan Isnin tetapi hari Rabu.
   Mungkin aku  tidak begitu teliti. Aku sebenarnya terlalu letih kerana maklumlah sambutan Hari Raya. Ramai tetamu di rumah, saudara-mara dan aktiviti kunjung mengunjungi rmah saudara-mara di Tangga Batu, Sungai Udang, Ayer Paabas dan rumah kakak iparku di Taman Berlian , Kluang.
   Nasib baik aku bersiap awal, kalau tidak tentu tak sempat ke sekolah. Akhirnya aku ke sekolah jua.
Salam Hari Lebaran Iedul Fitri....lama sudah tidak berbicara dan menulis di blog ini.

No comments:

Post a Comment