Monday, April 29, 2013

Wakil PMR

Pada 27/4/2013 hari Kualiti Sekolah Menengah Munshi Abdullah iaitu sekolah anakku , Ainun Syamirah.  Dia mendapat 8A dalam PMR , terbaik dalam mata pelajaran bahasa Melayu, Sains dan Matematik.  Oleh kerana dia terlibat dalam perkhemahan pengakap di Semenyih, maka aku jadilah wakil mengambil hadiah tersebut,
  Pada mulanya aku takut tak sempat kerana paginya aku ke sekolah di SK Sungai Sireh kira-kira 60,5 km dan pada pukul 9.00 pagi aku bertolak ke SMK Munshi .  Tiba di SMK Munshi lebih kurang pukul 9.50 pagi.  Setelah mendaftar, aku pun masuk ke dewan,  Nasib baik ada guru yang bertugas meminta aku mengambil hadian untuk anakku.
  Memang aku dah jangka dan kebetulan pula penyampaian hadian utnuk pelajar PMR ,SPM, STPM selepas persembahan.  Kiranya bertepatan masanya aku sampai itu.  Aku sempat menyaksikan persembahan lakonan dan penyampaian hadiah .  Untuk anakku, syabas kerana mendapat hadian PMR terbaik dan mata pelajaran Sains, Bahasa Melayu dan Matematik terbaik.  Semoga kejayaan ini akan mendorong dan menjadi pemangkin kejayaan SPM akan datang.
 



No comments:

Post a Comment