Monday, May 14, 2012

Hi-tea -pertunjukan fesyen Busana Muslimah

  Aku bertolak dari rumah pukul 12.20 tengah hari.  Seperti biasa kalau ada apa-apa majlis yang jauh dan perajalanannya memakan masa hingga ke petang, aku selalu mengajak suamiku.  Pada mulanya dia enggan tetapi akhirnya bersetuju.
   Dalam perjalanan pula , anak keduaku menelefon agar mengambilnya di UiTM.  Kebetulan masa begini amat menjimatkan.  Nasib baik kami naik Unser, kalau naik keretaku alamat tak muat barang-barang yang selori itu.
  Sebenarnya aku pun tak tahu di mana Stadium Tertutup Kuala Selangor.  Kuberitahu sahaja melalui verbal tetapi suamiku mencarinya dengan menggunakan GPS.  Maka sampailah aku pukul 2.00 petang.  Ingatkan tetamu semua dah ramai, rupa-rupanya baru sedikit.
  Kuberada  di majlis ini hanyalah sehingga pukul 4.50 petang kerana sebaik sahaja suamiku menghantar sms, aku pun meninggalkan majlis ini.  Adapun majlis ini sebenarnya majlis amal untuk membina rumah Persatuan Tunas Puteri Selangor.





No comments:

Post a Comment