Monday, November 28, 2011

Bandar Tawau

 Selepas ke rumah Ustazah Arbayah, kami terus makan dan selepas ke Hotel King Park.  Bilik 801, tkt 8, bilik ini pernah kami bermalam bersama anak-anak semasa bersiar-siar di Tawau. Kami tempah dua bilik bersebelahan dan ada pintunya di dalam yang  boleh pergi ke bilik sebelah , jadi mudah berkomunikasi.


                   Perhatikan roundabout ini fokus pada tiang bulat warna hitam kuning tu, mudahkan pusing sahaja di situ.  Tak perlu pusing jauh-jauh.  Inilah yang uniknya di bandar Tawau, kekadang roundabout nya semudah ABC ada tanda bulatan putih sahaja, boleh pusing.
   Pemandangan di bandar Tawau dari Hotel tersebut adalah seperti dalam gambar.  Nasib kurang baik kerana aircon kurang berfungsi, panas dan line internet tak berfungsi.  Puas suamiku sambungkan line ke komputer ribaku namun tak berjaya.  Apa boleh buat tidur sahaja pukul 11.42 terjaga, ku cuba akses internet, berjaya pula.  Jadilah burung hantu, berjaga malam sehingga pukul 4.00 pagi tidur semula dan bangun pukul 5.15 untuk sembahyang subuh.  Check in pukul 4.00 ptg 27 Nov check out pukul 9.00 pg 28 November 2011

No comments:

Post a Comment