Saturday, March 2, 2013

Ladap- wanita menghadapi krisis dalam pekerjaan

Rabu, 27/2/2013 kami guru dan kaki tangan /staf SKSS menghadiri kursus Ladap di pusat sumber sekolah pada pukul 2.30 -4.00 petang.  Penceramah diketuai oleh Encik Syed Daud bin Rahman dari RNP Training And Management Institution Consultant yang beralamat di No 1A-A , Jalan Seri Muka 36, Taman Menegun Indah, Seksyen 36, Shah Alam, Selangor.
  Dalam pada mendengar ceramah itu, aku terpegun apabila beliau menerangkan saka dan sihir, salah satu daripada  9 elemen /cabaran yang mengganggu ketenangan jiwa.  Mula-mula ceramahnya sekitar, apa itu erti hidup, cara-cara menjaga kesihatan dan 9 cabaran dalam kehidupan sebagai pekerja.  Memang  seronok sahaja mendengar ceramahnya.
 Dengan bersungguh-sungguh beliau menerangkan kepentingan menjaga kesihatan tetapi pada akhir ceramahnya menjual produk makanan kesihatan seperti kopi, Acai Berry Collagen, Sinuscare. set produk kecantikan dan sebagainya.  Tidak kurang pula boleh  merawat penyakit daripada gangguan saka dan sihir.
   Impak daripada ladap ini sebenarnya, si penceramah ingin memprosmosikan produk jualannya dengan cara moden dan terkini melalui jelajah sekolah dengan ceramah 'Ujian mengenal masalah diri' dan bercita-cita ingin mendirikan sebuah universiti pada tahun 2017 berdasarkan ilmu saka atau sihir yang melanda semua manusia tak kira apa bangsa sekalipun.  Semoga cita-cita dan wawasan beliau akan tercapai hendaknya. Jika ada sesiapa berminat tel 03-333711921/FAx 03 33711823

                     Pn Patimah  model langsing walaupun dah berusia 40-an    memperkenalkan produk makanan kesihatan

Pemberian sijil penghargaan kepada wakil RNP Empire

                                                                                                                        




No comments:

Post a Comment