Monday, May 19, 2014

hadiah Hari Guru 2014

Bertukar-tukar hadiah lagi, kali ini aku masih menggunakan kupon Cosway untuk membeli hadiah pertukaran hari guru.  Tahun ini tidak banyak hadiah yang ku dapati.  Manakan tidak , aku bukan guru yang popular dan agak baru di sini malahan mengajar pun hanya dua kelas, Tahun 6 Bestari dan 1 Arif.
  Aku masih membeli pembakar roti untuk 4 keping. Harga sebebanr tak ku ketahui.  Dengan 20 kupon aku hanya membayar RM49.00 dan 2 keping pembalut dengan harga RM1.00.  Jumlahnya RM50 ku beli setelah balik dari pertandingan Sahibba Ayer Keroh D'Village Resort.
 Daripada murid tahun 6 ku dapati hadiah dua batang pen, mug dan kerongsang serta bahan hiasan.  Daripada murid Tahun 1 , aku mendapat coklat dan tempat meletak pensel.  Manakala daripada badan kebajikan guru, sebatang pen Allan D'Lious dan mug tertera lencana SKMT dan badan kebajikan  manakala pertukaran hadian mendapat tupperware.

Berlalu sudah sambutan Hari Guru , semua guru, pekerja dan warga SKMT ,memakai baju pemberian Pn Hjh Fasehah yang telah bersara.....Terima kasih cikgu....semoga pemberianmu memberi berkat....aamiin.

No comments:

Post a Comment